ساعات کاری شنبه تا پنج شنبه 19:00-10:00
تلفن پشتیبانی 021-66971105-9
ایمیل پشتیبانی info@dellservice.net

اولین نمایندگی رسمی دل در ایران

اولین نمایندگی رسمی دل در ایران

دل سرویس؛ اولین نمایندگی رسمی محصولات دل در ایران

بر این باور هستیم که به عنوان دارنده اولین نمایندگی رسمی محصولات دل در ایران رسالت بزرگی بر دوش داریم

به عنوان اولین وارد کننده محصولات «دل» آرامش و اطمینان مشتری از خریدش همیشه دغدغه ما بوده است از این رو همراه با معرفی و فروش محصولات برند دل به مردم، یک تیم پشتیبانی قوی متشکل از افراد متخصص، دوره دیده و توانمند را دور هم گرد آوردیم تا بتوانند به هرگونه درخواست شما از جمله تعمیرات پاسخی درخور بدهیم و این‌چنین بود که تبدیل شدیم به اولین نمایندگی رسمی برند کمپانی “دل” در ایران.

 

چرا محصولات دل را انتخاب کردیم؟

۱۳۷۸ از جمله سال‌هایی بود که در ایران کمپانی‌های قدرتمند فروش لوازم کامپیوتری و الکترونیکی پا به عرصه گذاشته بودند و به هر قیمتی نمی‌خواستند بازار ارزشمند ایران را از دست بدهند و این سال دقیقاً همان سالی بود که ما هم تصمیم گرفتیم وارد این بازار بشوم اما با ارائه محصولی خاص که هنوز در ایران وارد نشده بود. از بین تمام برندهای تولید کنند لوازم کامپیوتری، کمپانی Dell از معدود شرکت‌هایی بود که سرمایه‌گذاری خوبی روی لپ‌تاپ داشت. در ایران دقیقاً دوره‌ای بود که لپ‌تاپ‌ها و کاربری از آنها تازه داشت جای خودش را بین مردم باز می‌کرد و هنوز افراد زیادی در مورد لپ‌تاپ اطلاعات کافی نداشتند. شرکت ایران زمین با ارزیابی‌های صورت گرفته و توجه به سلیقه مردم به سراغ گزینه‌های موجود رفت تا بتواند برای وارد کردن بهترین نمونه لپ‌تاپ‌های موجود در دنیا اقدامی اساسی صورت دهد. سال ۱۳۷۸ شرکت ایران‌زمین با بستن قرارداد با شرکت دل «dell» اقدام به وارد کردن و فروش محصولات این شرکت کرد و فروشگاه ایران زمین شد اولین نمایندگی رسمی و تخصصی محصولات دل در ایران.

 

اولین نمایندگی رسمی دل چه ویژگی‌هایی دارد؟

به عنوان اولین نمایندگی فروش محصولات دل و لوازم جانبی محصولات دل از جمله لپ‌تاپ‌های دل و قطعات و لوازم جانبی آن، داشتن بیش از ۲۳ سال سابقه در این حوزه ما را تبدیل به متخصصانی کرده است که توان پاسخگویی به نیازهای متنوع و مختلف شما را داریم. در واقع ما تاریخچه محصولات دل در ایران هستیم و هرآنچه که از محصولات دل بخواهید را ما می‌توانیم به شما ارائه دهیم. با سابقه ۲۳ ساله در حوزه تعمیرات، هرگونه محصولات دل که در بازار ایران موجود است را می‌شناسیم و قادر به ارائه مشاوره و خدمات برای تعمیرات و تأمین قطعات آن هستیم. ارتباط مستقیم و خرید از نمایندگی‌های فروش معتبر دل در سراسر دنیا احترام ما به مشتریانمان است که خاطر آنها را در رابطه با کیفیت و قیمت مطمئن می‌کند. «اولین بودن» را ساده به دست نیاوردیم ولی به آن افتخار می‌کنیم.

چرا محصولات دل تخصص ماست؟

لپ‌تاپ دل در ایران بیشترین سهم فروش در بین دیگر لپ‌تاپ‌های موجود را دارد. محصولات دل به عنوان اولین و پرفروش‌ترین برند لپ‌تاپ در ایران به خصوص در دوره‌ای که کمتر کسی از کارکرد و جزئیات آن سردر می‌آورد برای مشتریان چالش‌هایی به همراه داشت. از همان سال ۱۳۷۸ با ورود اولین لپ‌تاپ‌های دل به ایران، ما با به‌کارگیری متخصصان آموزش دیده هر آن چیزی که در مورد تعمیرات و تأمین قطعات در مورد محصولات دل قابل ارائه بود را پشتیبانی کردیم. ما معتقدیم مشتریان ما لایق بهترین‌ها هستند از این رو با فروش محصولات و پشتیبانی آن چه می‌فروشیم به آنها احترام گذاشتیم و همچنان درصدد انجام مأموریت خود یعنی کسب رضایت خریدار هستیم.

اولین‌ها و برترین‌های دل

شرکت دل اولین کامپیوتر خانگی خود را ۱۹۸۵ وارد بازار کرد. این سیستم با پردازنده ۸ مگاهرتزی یکی از موفقیت‌های بزرگ شرکت دل محسوب می‌شود. قیمت اولیه این سیستم ۷۹۵ دلار بود. دل در فروش این کامپیوتر توانست پله‌های موفقیت را پشت سر بگذارد و به فروش بالایی برسد. تولید اولین لپ‌تاپ دل با نام 316LT  با نمایشگر سیاه و سفید در سال ۱۹۸۹ اتفاق افتاد که مورد استقبال مشتریان قرار گرفت و اولین لپ‌تاپ دل با نمایشگر رنگی در سال ۱۹۹۱ به عرصه تولید رسید.

اما مهم‌ترین شهرت دل پس از گرفتن بازار فرش لپ‌تاپ، در ارائه خدمات پس از فروش برای محصولاتش رقم خورد. دل اولین شرکتی بود که توانست بزرگ‌ترین سیستم خدمات پس از فروش را ذیل تأسیس یک مرکز بزرگ پشتیبانی برای محصولات تولید شده ارائه دهد. مرکزی که دل احداث کرد تمام خدمات فروش، تعمیر، نگهداری و تأمین قطعات محصولات دل را انجام می‌داد اما در آن سال‌ها هیچ شرکتی نتوانسته بود چنین امکاناتی را با این وسعت خدماتی به مشتریان خود ارائه کند. یکی از نکات برجسته کمپانی دل اهمیتی است که به خدمات پس از فروش می‌دهد.

اولین نمایندگی‌های دل

اولین نمایندگی شرکت دل در سال ۱۹۸۷ در ایرلند تأسیس شد و پس از آن که این شرکت به محبوبیت جهانی رسید و در تمامی اقصی نقاط دنیا دفاتر متعدد فروش و پشتیبانی خود را تأسیس کرد. اولین نمایندگی شرکت دل در ایران توسط شرکت ایران‌زمین تأسیس شد که خدمات پس از فروش این محصولات را هم در دستور کارهای خدماتی خود قرار داد و از طریق نمایندگی بزرگ و فعال این شرکت در مالزی شروع به ارائه محصولات دل و خدمات پس از فروش آن کرد. شرکت ایران‌زمین به واسطه کیفیت و قیمت مناسب و ارائه خدمات درخور توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از فروشگاه‌های معتبر تخصصی و رسمی و البته نام آشنای محصولات دل در ایران تبدیل شود.

، شرکت دل در سال ۲۰۱۰ به واسطه هوشمندی در ارائه محصول و احترام به مشتری به خاطر رعایت کیفیت توانست به عنوان سومین شرکت پرفروش در زمینه تولیدات رایانه‌ای و از نظر کیفیت و کارایی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ دومین تولید کننده برتر کامپیوتر و لپ‌تاپ در جهان باشد. ما خوشحالیم که توانسته‌ایم عضوی از خانواده بزرگ و جهانی دل باشیم.

 

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x