ساعات کاری شنبه تا پنج شنبه 19:00-10:00
تلفن پشتیبانی 021-66971105-9
ایمیل پشتیبانی info@dellservice.net

تعویض کیبورد لپ تاپ دل اینسپایرون 5110

تعویض کیبورد لپ تاپ دل اینسپایرون 5110

لپ تاپ دل مدل Inspiron 5110 یکی از پرفروش ترین لپ تاپ ها در ایران می باشد و حدود 7 سال است که در ایران وارد شده و ممکن است بعد از طی این سال ها برای این دستگاه معایبی بوجود باید مانند فرسودگی قطعات و غیره، یکی از پر استفاده ترین و پر استهلاک ترین این قطعات کیبورد آن است که به دلیل استفاده مکرر روزانه ممکن است دچار آسیب یا معایبی شود طی این مقاله کوتاه قصد آموزش تعویض صفحه کلید Dell Inspiron n5110 را آموزش دهیم که به راحتی در خانه اقدام به تعویض آن کنید و نیازی به خرج اضافه برای مزد تعویض به تعمیرگاه ها پرداخت نکنید.

موارد مورد نیاز: کیبورد جدید، وسیله نوک تیز، دقت.

 

همچنین شما می توانید کیبورد مخصوص این لپ تاپ را از اینجا با کمترین قیمت خریداری کنید.

1-در ابتدا برای اینکه در حین تعویض اتصالی برای دستگاه پیش نیاید، باتری لپ تاپ را در بیاورید تا برقی در مدارها در جریان نباشد.

2-با وسیله ای نوک تیز گیره های کناری کیبورد را به آرامی کنار زده و مطمئن شوید تمامی گیره ها آزاد شده اند سپس قسمت بالایی کیبورد را به سمت بالا بکشید تا کیبورد از قاب خود خارج شود.

3-در قدم آخر نیاز به آزاد کردن کابل فلت و جدا سازی آن دارید تا بتوانید صفحه کلید جدید را جایگذاری کنید، برای آزاد کردن فلت باید گارد سفید رنگ روی کابل فلت را با وسیله ای نوک تیز رو به بالا بکشید، نکته:مراقب باشید تا گیره فلت و کابل فلت آسیب نبیند.
سپس به همان ترتیب کابل صفحه کلید جدید را جا زده و محافظ را رو به پایین فشار دهید، قبل از آن از جایگیری صحیح فلت مطمئن شوید.


سپس کیبورد را در قاب جا زده و گیره های کناری کیبورد را سرجای قبلی خود بازگردانید.

تبریک میگم شما کیبورد لپ تاپ خود را تعویض کردید.
نکته: این مدل تعویض در لپ تاپ های inspiron 5010 و inspiron 4010 و inspiron 4110 نیز به همین گونه صورت میگیرد، ولی باید این نکته را در نظر داشت که تمامی لپ تاپ ها به این صورت نمی توان صفحه کلیدشان را تعویض کرد.

3 2 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x