ساعات کاری شنبه تا پنج شنبه 19:00-10:00
تلفن پشتیبانی 021-66971105-9
ایمیل پشتیبانی info@dellservice.net

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیرات انواع لپ تاپ samsung

ایران زمین (دل سرویس) اولین نماینده رسمی از کمپانی دل در ایران بوده که خدمات فروش و تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ و موبایل را بیش از بیست سال است که عهده دار است.

چرا دل سرویس ؟!

تعمیرات دستگاه سامسونگ شما با به روزترین تجهیزات توسط بهترین کارشناسان و متخصصین در این زمینه انجام خواهد شد همچنین دل سرویس دارای مجوز رسمی از اتحادیه میباشد پس جای هیچ نگرانی از بابت اینکه لپ تاپ خود را به دست افراد ناشی و تازه کار میسپارید نخواهید داشت.

شما می توانید برای مشکل پیش آمده برای لپ تاپ خود از متخصصان دل سرویس مشاوره کاملاً رایگان دریافت کنید پس از آن دستگاه را به دست ما رسانده تا لپ تاپ اعلام هزینه شود و پس از آن مراحل تعمیر شروع شود و تا هنگامی که لپ تاپ شما به صورت کامل تعمیر نشود و مشکل ذکر شده حل نشود شما هیچ هزینه ای متحمل نخواهید شد.

همچنین پس از تعمیر دستگاه به شما مهلت تست و گارانتی داده میشود تا خیالتان راحت باشد که هر هنگام مشکل قبلی دستگاه شما بازگشت تعمیر مجدد به صورت کاملاً رایگان برای شما صورت خواهد گرفت (درصورت به اتمام نرسیدن مدت گارانتی و مهلت تست).

خدمات تعمیر لپ تاپ سامسونگ

لپ تاپ های سامسونگ یکی از پرفروش ترین لپ تاپ ها در میان برند های موجود است و بدیهی است که حادثه ممکن است هرلحظه برای لپ تاپ شما رخ دهد حادثه هایی مانند ریختن مایعات برروی لپ تاپ ، اتصالی قطعات و یا فرسودگی یا تمام شدن عمر مفید قطعات و …
لذا دل سرویس با بیش از 20 سال سابقه و اولین نمایندگی دل در ایران آماده خدمت رسانی به شما برای برطرف کردن این حوادث احتمالی پیش امده برای شما میباشد.

لیست خدمات لپ تاپ سامسونگ به شرح زیر میباشد:

[sta_anchor id=”1″ /]تعمیر و تعویض مادر بورد ( مین بورد ) لپ تاپ سامسونگ

1

در اکثر موارد مادربورد های لپ تاپ سامسونگ قابل تعمیر بوده و مشکل دستگاه حل خواهد شد اما در برخی از موارد مادربورد ( مین بورد ) قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض خواهد داشت.

دل سرویس وارد کننده انواع قطعات نوت بوک و موبایل به ایران میباشد و تمامی محصولات از جمله مادربورد های این مجموعه دارای ضمانت سلامت ، اصالت و دست اول بودن کالا است و پس از تعویض قطعه به مشتری به مدت 3 ماه گارانتی داده خواهد شد.

سرویس های حرارتی لپ تاپ سامسونگ

maxresdefault

سرویس حرارتی شامل تعویض خمیر سیلیکون و پدهای سیلیکونی دستگاه میشود این سرویس طی دورهای ماهیانه انجام میشود و برای طول عمر دستگاه امری ضروری است.

اما از کجا بفهمیم دستگاه نیاز فوری به این سرویس دارد؟!

هنگامی که دستگاه شما از شدت گرمای بالا خاموش می باشد تا گرما آسیبی به قطعات داخلی دستگاه وارد نکند اما فن و هیت سینک دستگاه شما کاملاً سالم بوده ولی باز این اتفاق رخ میدهد وقت سرویس حرارتی دستگاه شما است ، متخصصان دل سرویس ، سرویس حرارتی را برای شما در کمترین زمان و کمترین هزینه انجام خواهند داد.

تعمیر و تعویض درایو نوری ، سی دی – دی وی دی رایتر ( DVD Writer ) لپ تاپ سامسونگ

Panasonic_UJ-845-C_Optical_Drive_Intnals

تعمیر درایو نوری دستگاه ها در اکثر موارد کار بیهوده و نشدنی است زیرا این قطعه از دستگاه بسیار حساس بوده و در صورت قابل تعمیر بودن قطعه هزینه ای بیشتر از خرید قطعه جدید خواهد داشت.

تعویض درایو نوری دستگاه توسط متخصصان دل سرویس در کمترین زمان و با به صرفه ترین قمیت انجام خواهد شد.

تعویض و تعمیر بلندگو ( Speaker ) لپ تاپ سامسونگ

Panasonic_UJ-845-C_OpticalDrive_Internals

بلندگو ( Speaker ) های لپ تاپ اکثراً صرفه اقتصادی برای تعمیر ندارد و در اکثر موارد گزینه تعویض اسپیکر لپ تاپ بهترین گزینه برای مشتریان میباشد.

کارشناسان دل سرویس با تست قطعه و درایور های نرم افزاری پس از به نتیجه رسیدن به تعویض ، تعویض قطعه را با به صرفه ترین قیمت برای شما انجام خواهند داد.

تعویض و تعمیر صفحه کلید ( KeyBoard ) لپ تاپ سامسونگ

keyboard-repair-img

کیبورد لپ تاپ یکی از قطعاتی است که بیشترین درصد خرابی را بین دیگر قطعات دارابوده زیرا در دسترس ترین و پر استهلاک ترین قطعه درمیان دیگر قطعات است حال یا طی استهلاک بالا دچار خرابی میشوند یا ریختن مایعات بر روی صفحه کلید لپ تاپ و یا اتفاقات دیگر به هر حال صفحه کلید نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت.

منظور از تعمیر صفحه کلید این است که اگر دکمه ای از صفحه کلید شما کنده شده بود و بورد اصلی و کابل فلت دچار مشکل نشده بود کلید را جا زد و مشکل را حل کرد اما اگر بعضی از کلید های صفحه کلید دستگاه کار نکردند یا صفحه کلید به کلی از کار افتاده بود نیاز به تعویض این قطعه دارید.

کارشناسان دل سرویس این قطعه را با کمترین قیمت تهیه و در حداقل زمان نصب خواهند کرد.

تعویض و تعمیر لولای درب لپ تاپ سامسونگ

hinge

این اتفاق برای اکثر دستگاه ها رخ میدهد که طی فرسودگی یا وارد شدن نیروی بیش از حد به درب لپ تاپ، لولا و یا قاب دستگاه را دچار شکستگی کند.

متخصصان دل سرویس تعمیر لولای لپ تاپ را با استفاده از ترکیب چسب های مخصوص و تعویض لولای لپ تاپ را با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

تعویض چیپ گرافیک لپ تاپ سامسونگ

maxresdefault (1)

اگر از آن دسته افراد هستید که با لپ تاپ خود کارهای سنگین گرافیکی انجام می دهید و لپ تاپ شما بیش از 5 سال کارکرده است چیپ گرافیک شما دچار سوختگی شده و علائم آن عدم نمایش تصویر و یا خراب بودن تصویر میباشد.

متخصصان دل سرویس چیپ های گرافیک را با استفاده از دستگاه BGA که تماماً اتوماتیک بوده و بدون دخالت دست میباشد با به صرفه ترین قیمت و کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد که ریسک هایی مانند خراب کردن مادر بورد و یا سوختن چیپ جدید را به 0% برساند.

از همه مهمتر وقتی شما چیپ گرافیک را با استفاده از دستگاه تعویض کنید اگر باز بعد از چند سال چیپ گرافیک شما دچار مشکل شد میتوانید اقدام به تعویض آن کنید.

اما اگر از روش های رایج دیگر که بسیار مشاهده میشود افرادی فریب قیمت های پایین برای تعویض چیپ گرافیک را میخورند و دستگاه را به دست افراد ناشی سپرده و آن افراد برای سود بیشتر خود به صورت دستی اقدام به تعویض چیپ میکنند که این کار باعث آسیب رسیدن به مادربورد ( مین بورد ) دستگاه و در نتیجه تاب برداشتن مادربورد ( مین بورد ) میشود و پس از آن چیپ گرافیک دیگری را ساپورت نمی کند.

تعمیر و فروش آداپتور ، شارژر لپ تاپ سامسونگ

IMG_3467m_hdd-power-supply-overall

آداپتور لپ تاپ یکی از لوازم ضروری برای لپ تاپ است که در اثر پوسیدگی یا ضربه خوردن و یا اتفاقات دیگر دچار مشکل میشوند.

تعمیر انواع آداپتور ، شارژر لپ تاپ سامسونگ با مهلت تست با بهترین کیفیت و قیمت توسط دل سرویس.

اگر آداپتور ، شارژر لپ تاپ شما غیر قابل تعمیر باشد شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی و یا به صورت حضوری از فروشگاه ایران زمین ( دل سرویس ) اقدام به خرید کنید.

تعویض و تعمیر قاب لپ تاپ سامسونگ

Battery-CycleCount-1024x768

ممکن است این اتفاق رخ دهد که بر اثر اصطکاک زیاد دست و یا بر اثر ضربه خوردن به قاب لپ تاپ شما صدمه وارد شود. بسیاری فکر میکنند که دستگاه های شکسته دیگر قابل تعمیر نیستند اما این باور غلط است زیرا دستگاه های آب خورده و یا شکسته شده قابل تعمیر هستند و پس از عیب یابی و تعمیر قطعات داخلی دستگاه در آخرین مرحله این لپ تاپ ها نیاز به تعویض یا تعمیر قاب دارند.

تعمیر و تعویض انواع قاب لپ تاپ سامسونگ به صورت فوری و با به صرفه ترین قیمت و کمترین زمان ممکن توسط تیم متخصص دل سرویس انجام می پذیرد.

تعویض کابل فلت لپ تاپ سامسونگ

maxresdefault-(2)

کابل فلت کابلی است که اجزاء داخلی لپ تاپ را مانند تاچ پد ، کلید پاور و … را به مادربورد ( مین بورد ) متصل میکند این کابل ها ممکن است به هر نحوی دچار مشکل شوند در اکثر مواقع این کابل ها نیاز به تعویض شدن دارند اما در بعضی موارد که آسیب وارده بسیار اندک است میتوان کابل فلت را تعمیر نمود متخصصان دل سرویس این کار را برای شما در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام خواهند داد.

تعویض نمایشگر ال ای دی ، ال سی دی ( LED , LCD Monitor ) لپ تاپ سامسونگ

replace_laptop_screen_009_610x404

یکی دیگر از اتفاقات رایج دیگری که ممکن است برای هر لپ تاپی رخ دهد شکسته شدن صفحه نمایش ( Monitor ) آنها است و بدون شک اگر این قطعه به هر دلیلی دچار مشکل شود عملاً نمی توان از لپ تاپ استفاده نمود و باید اقدام به تعویض آن کنید.

کارشناسان متخصص دل سرویس به شما برای تعویض نمایشگر ( Monitor ) با به صرفه ترین قیمت و مهلت تست آماده خدمت رسانی خواهند کرد.

تعویض تاچ پد لپ تاپ سامسونگ

Lenovo-IdeaPad-Y400-Disassembly-25

تاچ پد لپ تاپ ها یکی از قطعاتی هستند که کمتر از اجزای دیگر دچار مشکل میشوند حال این اتفاق ممکن است بر اثر صربه و یا اتصالی یا مسائل دیگر رخ دهد.

متخصصان دل سرویس آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز جهت تعویض تاچ پد لپ تاپ شما با به صرفه ترین قیمت می باشند.

تعویض باتری لپ تاپ سامسونگ

Battery-Cycle-Count-1024x768

باتری لپ تاپ یکی از قطعاتی است که ممکن است بر اثر استفاده نامناسب و یا استفاده چندین ساله و یا مسائل دیگر دچار مشکل شود و اگر شما از آن دسته از افراد هستید که همیشه دسترسی به برق ندارید سالم بودن این قطعه ضروری است و از این رو باید اقدام به تعویض آن نمائید.

باتری لپ تاپ ها شامل دو گروه داخلی ( internal ) و خارجی ( external ) میشوند که باتری های خارجی ( external ) به راحتی توسط کاربر قابل تعویض است ولی باتری های داخلی ( external ) به راحتی برای کاربران قابل تعویض نمی باشد.

لذا دل سرویس جهت این امر آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.

تعویض پردازنده، پردازشگر ، سی پی یو ( CPU ) لپ تاپ سامسونگ

Untitled-1

پردازنده ( CPU ) لپ تاپ مهمترین قطعه داخلی لپ تاپ است و به اصطلاح مغز دستگاه به حساب می آید زیرا تمام پردازش ها و محاسبه و منطق دستگاه را بر عهده دارد و اگر این قطعه از لپ تاپ شما دچار مشکل شود دیگر قادر به استفاده از دستگاه نخواهید بود.

برخی از این پردازنده ها به گونه ای بر روی مادر بورد ( مین بورد ) قرار گرفته اند که قابل تعویض نیستند و در صورت پیش آمدن مشکلی برای پردازنده مادر بورد ( مین بورد ) باید تعویض گردد و هزینه بالایی برای مالک لپ تاپ به همراه خواهد داشت اما برخی از پردازنده ها قابل تعویض بوده و این کار توسط تیم متخصص دل سرویس با به روزترین تجهیزات و به صرفه ترین قیمت قابل انجام است.

تعویض و ارتقاء هارد دیسک ( HDD ) لپ تاپ سامسونگ

Untitled22

هارد دیسک نیز یکی از قطعات مهم لپ تاپ به شمار می رود که تمامی اطلاعات کاربری و سیستم شما درون این قطعه ذخیره سازی میشود.

در صورت نبودن این قطعه سیستم عامل شما لود ( Load ) و یا به اصطلاح بالا نمی آید این قطعه نسبت به ضربه بسیار حساس است و در صورت وارد شدن ضربه شدید به آن ممکن است دیگر کار نکند و در بهترین حالت دچار بدسکتور فیزیکی شود که در این حالت ممکن است برخی از اطلاعات لپ تاپ شما از بین برود و یا سیستم عامل شما لود ( Load ) نشود و شما نیاز به تعویض این قطعه داشته باشید.

متخصصان دل سرویس جهت تعویض هارد لپ تاپ و یا ارتقاء آن به هارد اس اس دی ( SSD ) یا هایبرید ( Hybrid ) کردن آن ( اس اس دی SSD و اچ دی دی HDD در کنار یکدیگر ) آماده خدمت رسانی هستند.

تعویض و ارتقاء رم ( RAM ) لپ تاپ سامسونگ

Untitled-33

رم لپ تاپ وظیفه حافظه موقت لپ تاپ را عهده دار است و در صورت نبودن این قطعه لپ تاپ شما هیچ تصویری نخواهد داشت و در صورت خرابی علائمی مانند آبی شدن صفحه ( Blue Screen ) و یا ذخیره نکردن در کلیپ بورد از خود نشان میدهد و شما نیاز به تعویض این قطعه خواهید داشت.

متخصصان دل سرویس جهت تعویض رم لپ تاپ شما و یا ارتقاء آن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تعمیر لپ تاپ سامسونگ آب خورده

440x330-wetdell

یکی از ناگوارترین اتفاقاتی که ممکن است برای لپ تاپ شما رخ دهد ریختن مایعات روی لپ تاپ و اسیب رسیدن به قطعات داخلی آن است و یکی از بدترین اتفاقاتی است که میتواند برای لپ تاپ رخ دهد زیرا ممکن است دستگاه اتصالی کند و دیگر روشن نشود.

کارشناسان دل سرویس با تخصص چندین ساله و تجربه در احیا کردن دستگاه های آب خورده آماده خدمات رسانی به شما میباشند.

تعمیر انواع پورت های لپ تاپ سامسونگ

1374882_576142102435654_2128772974_n

پورتهای لپ تاپ ممکن است بر اثر اتصالی و یا فرسودگی یا استفاده بیش از حد دچار مشکل شوند و از کار بیوفتند از رایج ترین این پورت ها پورت شارژر لپ تاپ است که بیشتر از همه قطعات دچار مشکل میشوند و نیاز به تعویض دارند زیرا اگر در صورت خرابی آن این قطعه تعویض نگردد دستگاه شما دیگر قادر به شارژ شدن نخواهد بود.

دل سرویس تعمیر و تعویض تمامی پورت های لپ تاپ از جمله  usb ، vga ، HDMI ، SD Card ، audio ، microphone ، lan و غیره را برای شما با به صرفه ترین قیمت انجام خواهد داد.

لپ تاپ سامسونگ شما دچار مشکل شده ؟! همین حالا از کارشناسان دل سرویس مشاوره رایگان دریافت کنید.